Digmi – För kedjor

Digmi – För kedjor

Underhållning, inspiration, betalning och
tidsbokning på ett och samma ställe.

Underhållning, inspiration, betalning och tidsbokning på ett och samma ställe.

Så här jobbar vi

På Digmi jobbar vi nära i samarbete med ledning, marknad och försäljningsansvariga tillsammans med varje salong för att stegvis flytta över analoga moment till digitala. Läs mer om vår onboardingsprocess och hur vi kan jobba tillsammans.

  1. Uppstartsmöte: Genomgång av surfplattorna och innehåll.
  2. Introduktion: Så funkar Digmi.
  3. Leverans: Levereras förinstallerade till din salong.
  4. Uppföljning: Vi utvecklar och justerar innehållet löpande.
  5. Personlig kontakt: Vi hör av oss och följer upp.
  6. Fri support & försäkring: Vi gör det så smidigt som möjligt för dig.
  7. Utvärdering: Vi mäter effekten och delar viktiga insikter.

Andra kedjor som valt digmi

Sömlös integration

Salongsplattorna blir en del av ekosystemet genom uppkoppling mot ert bokningssystem. Vår mjukvara är designad för att visa upp allt ni vill erbjuda era kunder och allt ni vill ge era frisörer tillgång till från en plats.

Anpassar till bokningsprogram

Ett steg i dina hållbarhetsmål

Vill du veta hur kan Digmi hjälpa din digitalisering- och hållbarhetsresa? Läs mer om hur vi jobbar och räkna ut din salongs klimatavtryck med hjälp av vår kalkylator.

M

Demovisning

Vi tittar
tillsammans

Kalkulator

Testa din klimatpåverkan

Hållbarhetspartner

L’Oreal for the future

+0
Salonger
+0
Användare
+0
Lästa digitala tidningar minuter i månaden
0
Antal länder