Pressrelease: Stjärnfrisörer digitaliserar salongen med hjälp av techbolag
Prisbelönta salongen Victor Noblesse, med anor från 1959, är en av de salonger som varit med och format och utvecklat framtidens hårsalongs-plattform. De digitaliserar för att slippa strul och för att ge bättre service till gäster. De gör det också för att modernisera för frisörerna och för att få nya intäkter. Läs hela pressreleasen här.
Branschanalys: Är du redo att låta kunden betala själv?
Hälften (49%) av Sveriges konsumenter vill betala med självbetjäning, enligt rapporten Payments in the Nordics från Svea Bank. Detta är en tydlig trend som fick extra kraft under pandemiåren. Frågan är när den med full kraft når frisörsalongerna. Vi på Digmi vill förflytta frisörernas betalning - från kassadisken till stolen och produkthyllan.
Digmi – ett stöd för ledarskap
Som chef för en eller flera frisörer behöver du sprida information och hålla den uppdaterad. Du som ansvarar för flera salonger och många medarbetare har en ännu större uppgift, och det är mycket jobb om du saknar rätt verktyg. Digmi kan innehålla allt ni behöver och är en bra lösning!
Lyckas med avancerade behandlingar – så hjälper Digmi dig
Floran av avancerade behandlingar som erbjuds hos frisörer växer och därmed även behovet av att kunden förstår förutsättningarna för lyckat resultat. Öronhåltagning, hårförlängningar och peruker är några av de behandlingar som ställer krav på rätt eftervård.
Pressrelease: Småländskt SaaS- bolag övertecknat vid 75 miljonersvärdering
Digmi har precis avslutat en kapitalrunda som blev övertecknad vid värdering på 75 miljoner. -Vi är glada över att våra befintliga såväl som nya investerare har stort förtroende för bolaget och dess nationella såväl som internationella expansion avslutar Tobias som säger att nytillkommet kapital ska användas till fortsatt stark tillväxt. Läs hela pressreleasen här.
Sara Rowell ny hos Digmi
Sara kom in i teamet i December, och tar över en stor del av Annies ansvar när hon slutar. Sara har lång erfarenhet av utveckling av digitala tjänster och digital marknadsföring. Som kund får du också en ny kontaktperson i Sara som kommer stötta dig i uppstarten med Digmi och när som helst efter det också. Så har du frågor eller är nyfiken på nya funktioner – hör av dig till Sara! Du når henne på hello@digmi.se.
Nyheterconny@digmi.se2024-03-04T09:47:19+01:00